13 Ekim 2014 Pazartesi


MAGNOLİA PUDİNG


New York'tan ülkemize kadar nam salmış puding ülkemizde Cook Shop'un şubelerinde de gayet lezzetli yapılıyor.Ama ben tarifi kişiselleştirmek istedim.İçine muz veya çilek koymadan denedim gayet lezzetli ve değişik oldu, denemenizi tavsiye ederim.



        Magnolia Puding
              MALZEMELER:
               1 litre süt
               1 su bardağı toz şeker
               2 çorba kaşığı un
               2 yumurta sarısı
               3 çorba kaşığı nişasta
               1 paket vanilya
               1 paket bebe büsküvi (yulaflı,burçak,petit beurre)
               1 kutu krema (toz krem şanti ve pastacı kreması)




          
                                                                                            
YAPILIŞI: Sütü bir tencereye alın, içine şeker, un,nişasta, yumurta sarılarını ekleyin.Çırpıcı ile karıştırarak muhallebi kıvamına gelip, göz göz olana kadar pişirin.Ocağın altını kapatın vanilyayı ekleyip karıştırın.Pişen pudingi ara sıra karıştırarak soğumaya bırakın.

Puding soğuyunca  süt kremasını ekleyin,birbirine iyice karışmaları için 3-5 dakika karıştırın.



Ben bebe büsküvileri ile yaptım siz istediğiniz büsküviyi ister robotta çekin, ister gelişigüzel kırıp, kuplara veya bardaklara paylaştırın.



Büsküvilerin üzeri biraz puding dökün,sonra biraz daha büsküvi dökün,yine puding döküp en üstüne büsküvi serpin



Hazırlamış pudingleri  dışarda 15-20 dakika bekletin, büsküviler pudingle birbirine karışsın. Daha sonra buzdolabına kaldırın, 3-5 saat dinlendirin. Eğer isterseniz pudingin üstünde bulunan büsküvileri servis sırasında da koyabilirsiniz, daha taze olacaktır.


Not: Ben tek tek servis kaplarından 6 tane kullandım ama siz bunu tek bir cam kapta yapabilirsiniz.Ben koymadım ama isterseniz muz veya  çilek dilimleri ile  süsleyebilirsiniz.

Afiyetler olsun..















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...