26 Temmuz 2014 Cumartesi


ELİF'İN İFTAR DAVETİ




İftar yemeği davetini yayınlıyorum ramazan boyunca yazı,resim ve çalışama hayatı derken ancak zaman buldum.Yine ailece bir iftar yemeği bu kez üst katımda oturan küçük eltim Elif'te toplandık. Masası ve yemekleri çok güzeldi, Elif'e  ve ona yardım eden annesi Sümeray ablama da bir kez daha buradan ellerine sağlık diyerek teşekkür ediyorum.


Sizlere de hazır menü önerisi olması için yayınlıyorum..

 Yaylaçorbası
 Zetinyağlı taze fasulye
 Fırında Karışık kızartma yoğurtlu 
 Yoğurtlu havuçlu kabak salatası mayonezli
Peynirli kırmızı biber dolması 
 Et kavurması,pilav 
Haydari, İftariyelikler
 Kadayıflı börek
Kedidilinden Yalancı ekler











































    

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...